Реєстрація

УВАГА!

Шановні друзі!

Х Міжнародний конкурс «PREMIER 2020» переноситься на 2021 рік.

 

Останній термін подачі документів – 1 лютого 2021 року.

Документи приймаються на адресу електронної пошти:  premier@vivatart.com.ua

  1. Анкета
  2. Ксерокопія свідоцтва про народження, паспорта (для солістів/дуетів/тріо), список з датами народження (для ансамблів)
  3. 1 фотокартка соліста / ансамблю (в електронному вигляді)
  4. Благодійний внесок (сканкопія квитанції). Учасники з інших країн внесок сплачують при реєстрації
  5. Посилання на фонограми виступів

Благодійний внесок ХОРЕОГРАФІЯ

I – Соло                                                           800 грн                                            


IІ – Дует/тріо                                                    450 грн за 1 учасника                


IIІ – Група (від 4 до 11 учасників)                   300 грн за 1 учасника


IV – Ансамбль (від 12 учасників)                   250 грн за 1 учасника


                                                                                  

Благодійний внесок АКАДЕМІЧНИЙ ВОКАЛ

Соліст Група «Дебют» (до 9 років)

Молодша група (10 – 13 років)

Середня група (14 – 17 років)

900 грн
Соліст – Камерний вокал Старша група (18 – 36 років) 1200 грн
Соліст – Оперний вокал Старша група (18 – 36 років) 1500 грн
Дует  

Група «Дебют» (до 9 років)

Молодша група (10 – 13 років)

Середня група (14 – 17 років)

Старша група (18 – 36 років)

500 грн з 1 особи
Тріо 400 грн з 1 особи
Квартет 350 грн з 1 особи
Малі ансамблі (5 – 11 осіб) 300 грн з 1 особи
Великі ансамблі (12 –19 осіб ) 250 грн з 1 особи
Хори 4000 грн з колектива

 

Оплата благодійного внеску у Фонд конкурсу для всіх учасників в Національній валюті України (зразок квитанції Благодійного внеску на сайті: www.vivatart.com.ua)

МБФ «ВІВАТ АРТ»

п/р UA903226690000026005300581313

Код ЄДРПОУ: 36423763

ТВБВ №10026/0829 філії – Головного управл. по м.Києву та Київ. обл. АТ “Ощадбанк”

МФО 322669

 

Оргкомітет не несе відповідальності за втрату документів під час пересилання електронною поштою

 

Проїзд учасників конкурсу та інших супроводжуючих осіб, перебування і харчування на період проведення конкурсу фінансується за рахунок учасника або за рахунок організацій, що відряджають

 

Оргкомітет конкурсу забезпечує Запрошеннями іноземних громадян

 

Іноземні учасники оформлюють паспорти і візи самостійно. Консультації по цим питанням можна отримати в найближчому Посольстві, або Консульстві України.

 

Реєстрація учасників – 25 лютого (четвер) 2021 року

з 9.00 – до 15.00 по телефону: +380673566228 (Ірина Володимирівна)