Останній термін подачі документів – 20 січня 2019 року. Заявки на участь у конкурсі подаються на сайті vivatart.com.ua, або на електронну пошту premier@vivatart.com.ua.
- Анкета
- ксерокопія свідоцтва про народження, паспорта (для солістів), список з датами народження (для ансамблів, хорів)
- 1 фотокартка соліста / ансамблю / хору високої якості (в електронному вигляді)
- ксерокопія квитанції про сплату благодійного внеску (для учасників з України). Учасники з інших країн внесок сплачують при реєстрації
Благодійний внесок становить:
Соліст | Група «Дебют» (до 9 років)Молодша група (10 – 13 років)
Середня група (14 – 17 років) |
800 грн |
Соліст – Камерний вокал | Старша група (18 – 36 років) | 1000 грн |
Соліст – Оперний вокал | Старша група (18 – 36 років) | 1200 грн |
Дует | Група «Дебют» (до 9 років)Молодша група (10 – 13 років)
Середня група (14 – 17 років) Старша група (18 – 36 років) |
400 грн з 1 особи |
Тріо | 350 грн з 1 особи | |
Квартет | 300 грн з 1 особи | |
Малі ансамблі (5 – 11 осіб) | 250 грн з 1 особи | |
Великі ансамблі (12 –19 осіб ) | 200 грн з 1 особи | |
Хори | 3500 грн з колектива |
Реєстрація учасників – 14 лютого 2019 року з 9.00 – до 15.00 за телефоном: +38 (067) 356 6228
Завантажити анкету
Завантажити квитанцію
- Оргкомітет не несе відповідальності за втрату документів під час пересилання електронною поштою
- Проїзд учасників конкурсу та інших супроводжуючих осіб до м. Києва та у зворотньому напрямку, перебування і харчування на період проведення конкурсу фінансується за рахунок учасника або за рахунок організацій, що відряджають
- Дирекція конкурсу забезпечує Запрошеннями іноземних громадян
- Іноземні учасники оформлюють паспорти і візи самостійно. Консультації по цим питанням можна отримати в найближчому Посольстві, або Консульстві України.