Хореографія

УВАГА!

Шановні друзі!

Х Міжнародний конкурс «PREMIER 2020» переноситься на 2021 рік

 

 

Умови та порядок участі у Х Міжнародному конкурсі «PREMIER»

хореографія

25.02.2021 – 28.02.2021

Київ

 

До участі в конкурсі запрошуються дитячі, юнацькі та професійні творчі колективи, солісти  з усіх країн світу віком до 32 років. Конкурс хореографії «PREMIER» поєднує в собі 4 конкурси, кожен з яких оцінюється окремо:

конкурс виконавців класичної хореографії

конкурс виконавців народної хореографії

конкурс виконавців сучасної хореографії

конкурс виконавців естрадної хореографії

 

Конкурсні виступи хореографії відбуватимуться на сцені Концертного залу Центру культури і мистецтва МВС України (вул. П. Орлика, 16/12) 29 лютого та 27-28 лютого 2021 року.

 

Порядок проведення конкурсу:

 

Номінація

 

Вікова категорія

 

Програма

 

Тривалість виконання
Соліст

 

 

Група Дебют (до 9 років )

Молодша група (10 – 13 років)

Середня група (14 – 17 років)

Старша група (18 – 32 років)

 

 

1 хореографічна композиція

 

до 3 хвилин

Дует/Тріо Група Дебют (до 9 років )

Молодша група (10 – 13 років)

Середня група (14 – 17 років)

Старша група (18 – 32 років)

 

 

1 хореографічна композиція

 

до 3 хвилин

Група

(4 – 11 осіб)

вікова категорія ансамблю визначається за середнім віком всіх членів ансамблю

Група Дебют (до 9 років )

Молодша група (10 – 13 років)

Середня група (14 – 17 років)

Старша група (18 – 32 років)

 

 

1 хореографічна композиція

 

до 4 хвилин

Ансамбль

(від 12 осіб)

вікова категорія ансамблю визначається засереднім віком всіх членів ансамблю

Група Дебют (до 9 років )

Молодша група (10 – 13 років)

Середня група (14 – 17 років)

Старша група (18 – 32 років)

 

 

1 хореографічна композиція

 

до 5 хвилин

 

Організаційні умови проведення конкурсу:

 

Учасник або колектив мають право брати участь у декількох номінаціях при наявності окремої Анкети та оплати за кожну номінацію

Порядок виступів оголошується на сайті за 10 днів до початку конкурсу

Усі конкурсні виступи відбуваються публічно

Результати оголошуються по закінченні виступів

Зміна програми, заміна учасника тощо можлива не пізніше ніж за 15 днів до початку конкурсу

За рішенням Оргкомітету лауреати конкурсу зобов’язані брати участь у заключному концерті безкоштовно

Учасники Конкурсу не отримують гонорар як за виступ на конкурсі, так і за інше використання записів і  трансляцій цих виступів

Оргкомітет Конкурсу має ексклюзивне право на реалізацію та розміщення в інтернеті аудіо-відеозаписів конкурсних прослухувань та заключного концерту лауреатів

Робота конкурсу освітлюється в ЗМІ (печатні видання, радіо, телебачення, інтернет)

 

Технічні умови

 

Фонограми виступів мають бути обов’язково надіслані електронною поштою разом з усіма документами. Кожна композиція повинна мати окреме посилання, яке треба підписати (прізвище конкурсанта, або назва ансамблю, твір, автор музики, тривалість)

Під час проведення конкурсу учасники повинні додатково мати при собі фонограму конкурсного виступу на USB-носії (флеш-карті пам’яті)

Фонограми мають бути високої якості, встановлені на початок запису і підписані

Фонограма низької якості не допускається до участі в конкурсі

Світові ефекти для всіх конкурсантів однакові

 

Журі

 

До складу журі запрошуються провідні викладачі та діячі мистецтв України та інших держав

Склад журі буде оголошено на сайті конкурсу не пізніше 1 лютого 2021 року

Журі працює згідно Положення про журі

За згодою всіх членів журі має право прийняти рішення про припинення виступу в разі перебільшення регламенту виступу

Журі конкурсу має право ділити премії та не присуджувати яку-небудь з установлених премій

Рішення журі є остаточним, перегляду чи оскарженню не підлягає

 

Реєстрація

 

Останній термін подачі документів – 1 лютого 2021 року. Заявки на участь у конкурсі подаються на сайті vivatart.com.ua, або електронною поштою premier@vivatart.com.ua:

  1. Анкета
  2. Ксерокопія свідоцтва про народження, паспорта (для солістів/дуетів/тріо), список з датами народження (для груп/ансамблів)
  1. 1 фотокартка соліста/ансамблю (в електронному вигляді)
  2. ксерокопія квитанції про сплату благодійного внеску (для учасників з України). Учасники з інших країн внесок сплачують при реєстрації
  3. посилання на фонограми виступів

 

Реєстрація учасників – 25 лютого (четвер) 2021 року з 9.00 – до 15.00 по телефону: +380673566228 (Ірина Володимирівна)

 

Благодійний внесок (буде оголошено пізніше)

 

I – Соло                                                                    800 грн                                             

IІ – Дует/тріо                                                            450 грн за 1 учасника                 

IIІ – Група (від 4 до 11 учасників)                    300 грн за 1 учасника

IV – Ансамбль (від 12 учасників)                    250 грн за 1 учасника

 

Оплата благодійного внеску у фонд Конкурсу для всіх учасників в Національній валюті України (зразок квитанції Благодійного внеску на сайті: www.vivatart.com.ua)

МБФ «ВІВАТ АРТ»

п/р UA903226690000026005300581313

Код ЄДРПОУ: 36423763

ТВБВ №10026/0829 філії – Головного управл. по м.Києву та Київ. обл. АТ “Ощадбанк”

МФО 322669

 

Оргкомітет не несе відповідальності за втрату документів під час пересилання електронною поштою

Проїзд учасників конкурсу та інших супроводжуючих осіб, перебування і харчування на період проведення конкурсу фінансується за рахунок учасника або за рахунок  організацій, що відряджають

Дирекція конкурсу забезпечує Запрошеннями іноземних громадян

Іноземні учасники оформлюють паспорти і візи самостійно. Консультації по цим питанням можна отримати в найближчому Посольстві, або Консульстві України.

 

Нагороди

 

Оргкомітет Х Міжнародного конкурсу «PREMIER» встановлює такі премії та нагороди:

Гран-прі – звання лауреата міжнародного конкурсу, диплом, кубок та грошова премія – 5000 грн.

І премія – звання лауреата міжнародного конкурсу, диплом та кубок

ІІ премія – звання лауреата міжнародного конкурсу, диплом та медаль

ІІІ премія – звання лауреата міжнародного конкурсу, диплом та медаль

ІV премія– звання дипломанта міжнародного конкурсу, диплом

Всі конкурсанти отримують дипломи учасників конкурсу

Викладачі та Концертмейстери отримують диплом конкурсу

Лауреати конкурсу виступають у заключному концерті за рішенням Оргкомітету

 

Спеціальні премії:                                                                                                                           

 

Спеціальна премія Віктора Литвинова «За кращу хореографію» – 1000 грн. (нагороджується постановник-балетмейстер)

Спеціальна премія Ольги Скрипченко «Відкриття» за краще виконання хореографічної композиції – 1000 грн. (нагороджується виконавець)

Спеціальна премія VIVAT АРТ «За вклад в майбутнє» за кращу підготовку соліста, або колектива – 1000 грн. (нагороджується керівник/викладач)

Інші спеціальні премії можливі від організацій або спонсорів Конкурсу

 

Інші умови

 

За бажанням учасників Дирекція Конкурсу може надавати надати інформацію про готелі, хостели, гуртожитки (Ірина Володимирівна +38 067 356 6228)

Оргкомітет не забезпечує учасників Конкурсу, їх викладачів та концертмейстерів будь-якими видами страхування

Дирекція не бере на себе ніякої відповідальності перед особами, які супроводжують учасників Конкурсу

 

Міжнародний конкурс «PREMIER»

+38 044 253 9335

+38 067 701 0909 – Володимир Соболєв (хореографія)

+38 067 356 6228 – Ірина Маслова (реєстрація, оплата, проживання та інші питання)

premier@vivatart.com.ua

vivatart.com.ua