Реєстрація

Останнім днем подачі документів вважається 10 вересня 2020 року

Заявка на участь приймається на адресу електронної пошти: stankovych@vivatart.com.ua

Документи для СОЛІСТІВ, ФОРТЕПІАННИХ ТА КАМЕРНИХ АНСАМБЛІВ:

  • Анкета (заповнити на сайті vivatart.com.ua)
  • ксерокопія свідоцтва про народження / паспорта
  • 1 фото (в електронному вигляді)
  • біографія учасника та дипломи конкурсів, фестивалів тощо
  • благодійний внесок (сканкопія квитанції). Іноземні учасники внесок сплачують при реєстрації

Результати 1 туру будуть розміщені на сайті 15 вересня 2020 року

  • УЧАСНИКИ, які пройшли на 2 тур сплачують внесок до 20 вересня 2020 року та надсилають сканкопію квитанції

 

Реєстрація учасників відбудеться 1 та 2 жовтня 2020 року з 9.00 – до 15.00 за телефоном: +38 067 356 6228 (Ірина Володимирівна).

Благодійний внесок

Номінації Молодша група Середня група Старша група

 

       
Соліст Дебют – 600

А – 700

В – 750

С – 800

D – 900

 

 

1600
Фортепіанний ансамбль 1400 1600

 

1800
Камерний ансамбль 1400 1800 2200

 

       
       

 

Оплата благодійного внеску у Фонд конкурсу для всіх учасників в Національній валюті України 

Завантажити анкету формат PDF 
або формат DOCX

 

 

Дирекція конкурсу не несе відповідальності за втрату документів під час пересилання електронною поштою.

 

Проїзд учасників конкурсу та інших супроводжуючих осіб, перебування і харчування на період проведення конкурсу фінансується за рахунок учасника або за рахунок  організацій, що відряджають

 

Дирекція конкурсу забезпечує Запрошеннями іноземних громадян

 

Іноземні учасники оформлюють паспорти і візи самостійно. Консультації по цим питанням можна отримати в найближчому Посольстві, або Консульстві України.