Реєстрація

Останнім днем подачі документів вважається 30 квітня 2021 року

Документи на участь подаються тільки в електронному вигляді на адресу stankovych@vivatart.com.ua:


  1. Анкета (завантажити формат DOCX
  2. Сканкопія свідоцтва про народження/паспорта (для солістів), список з датами народження (для ансамблів)
  3. 1 фото
  4. Посилання на канал You Tube відеозаписів 1 туру
  5. Розміщення результатів 1 туру на сайті конкурсу – 5 травня 2021 року
  6. Оплата благодійного внеску для учасників, які пройшли у други тур, до 15 травня 2021 року на рахунок фонду, або на карту Приватбанку

Реєстрація учасників відбудеться 19 та 20 травня 2021 року з 9.00 – до 15.00 за телефоном: +38 067 356 6228 (Ірина Володимирівна).

 

Благодійний внесок 

Номінації Молодша група Середня група Старша група
Соліст Дебют – 600

А – 700

В – 750

С – 800

D – 900

1600
Фортепіанний ансамбль 1400 1600 1800
Камерний ансамбль 1400 1800 2200
Великий ансамбль 2800 3000 3200

 

Оплата благодійного внеску у Фонд конкурсу для всіх учасників в Національній валюті України (зразок квитанції Благодійного внеску на сайті: www.vivatart.com.ua)

МБФ «ВІВАТ АРТ»

п/р UA903226690000026005300581313

Код ЄДРПОУ: 36423763

ТВБВ №10026/0829 філії – Головного управл. по м.Києву та Київ. обл. АТ “Ощадбанк”

МФО 322669, або

Приватбанк 5363 5426 0325 3601

 

Фінансові умови

  1. Проїзд учасників конкурсу та інших супроводжуючих осіб, перебування і харчування на період проведення конкурсу фінансується за рахунок учасника або за рахунок  організацій, що відряджають.
  2. Дирекція конкурсу не несе відповідальності за втрату документів під час пересилання електронною поштою.
  3. Благодійний внесок не повертається. У разі виникнення форс мажорних обставин Оргкомітет може прийняти рішення про повернення частини внеску.